Medijsko in internetno pravo
Na področju medijskega prava odvetniške storitve nudim tako novinarjem in medijskim hišam na področju varovanja svobode izražanja in svobode vesti ter preostalih področjih medijskega prava, kot tudi osebam pri katerih je z nepravilnim medijskim udejstvovanjem (npr. zlorabo fotografije) prišlo do posega v njihove osebnostne pravice (npr. pravico do zasebnosti).
Fizičnim in pravnim osebam pomagam v zvezi z vsemi pravnimi izzivi, ki se pojavljajo pri nastopanju na svetovnem spletu in uporabi družbenih omrežij (e-poslovanje, varstvo osebnih podatkov in zasebnosti, splošni pogoji poslovanja na internetu, pravice intelektualne lastnine, izjave o omejitvi odgovornosti, ipd.).
Medijsko pravo
Medijsko pravo je hitro razvijajoča se pravna disciplina, ki obravnava pravna razmerja v zvezi z delovanjem oziroma aktivnostjo medijev. Pravice, obveznost in odgovornosti pravnih in fizičnih oseb ter javni interes Republike Slovenije na področju medijev določa Zakon o medijih. V sporih povezanih z medijskim udejstvovanjem velikokrat pride do ustavnopravnega tehtanja različnih nasproti stoječih si človekovih pravic in javnega interesa. Pravno delovanje na področju medijskega prava je lahko zelo raznoliko in na primer vključuje spore v zvezi z ustreznostjo medijskih vsebin, izpolnjevanje obveznosti v skladu z regulativnimi predpisi, zastopanje medijev pred pristojnimi agencijami, pomoč novinarjem v postopkih v zvezi z njihovimi objavami ali prispevki, zastopanje novinarjeve pravice do svobode izražanja ali svobode vesti, zastopanje pravice do obveščanja javnosti napram državi, pomoč posameznikom, ki jim je zaradi dejanja medijev nastala škoda, varovanje njihove pravice do zasebnosti in s tem povezano ukrepanje v obliki zahtevkov za umik vsebin ali objavo popravkov.
Internetno pravo
Svetovanje in zastopanje na področju »internetnega« prava vključuje obravnavo raznovrstnih pravnih razmerij in težav v zvezi z nastopanjem posameznikov ali pravnih oseb na svetovnem spletu. Deloma gre lahko za vsebinsko enake pravne izzive kot se pojavljajo v medijskem pravu, saj gre tudi v primeru interneta za način medijskega prenašanja informacij, s katerimi se lahko poseže v človekove pravice in svoboščine posameznikov. Internetno pravo vključuje tudi obravnavo e-poslovanja gospodarskih družb in pravne ustreznost spletnih strani oziroma internetnih vsebin, kot tudi pravne norme na področju varstva osebnih podatkov in zasebnosti, splošnih pogojev za objavo vsebin na spletnih straneh ali družabnih omrežjih, splošnih pogojev poslovanja na internetu, izjav o izključitvi oziroma omejitvi odgovornosti, avtorskih pravic, licenčnih pogodb, varstva potrošnikov ali pravil neposrednega trženja.
NADZOR NAD OGLAŠEVANJEM VPLIVNEŽEV / INFLUENCERJEV - Ustreznost oznak za prepoznavnost oglaševalskih sporočil v objavah vplivnežev po ZVPot
08.05.2024
Zakon o varstvu potrošnikov v 41. členu določa, da je potrebno poleg spoštovanja drugih zakonskih določil v zvezi s transparentnim poslovanjem ponudnika storitve informacijske družbe, v vseh oglaševalskih sporočilih vplivnežev zagotoviti da je jasno prepoznavno, da gre za oglaševalsko sporočilo in kdo je njegov naročnik.